piątek, 30 grudnia 2016

Podsumowanie roku 2016 + rok bloga!

Witam was w nowym 2017 roku! Niech będzie dla was pełen sukcesów i samych miłych wspomnień.
Ja dziś chciałam trochę podsumować zeszły rok.
Pierwszego posta dodałam dokładnie 4 stycznia 2016 KLIK
Nie był on jakiś tam super. Miał być motywacją dla mnie do lepszego życia.

W tym roku TOP 5 postów to:
1. Boyfriend TAG KLIK
2. 100 powodów dla których Cię kocham KLIK
3. Wolny czas KLIK
4. Hello march + ulubieńcy lutego KLIK
5. What to wear | summer KLIK

Podjęłam się współpracy z 4 sklepami. Możecie o nich przeczytać tu :
KLIK1 ; KLIK2 ; KLIK3 ; KILK4

Przez ten rok zdobyłam 311 obserwatorów z czego jestem strasznie dumna i bardzo wam dziękuję, bo szczerze powiem, że moim celem było, aby zdobyć chociaż 100.
Poza tym zdobyłam ponad 10600 wyświetleń. Jest to dla mnie ogromna liczba.
Oprócz tego zdobyłam niewyobrażalną dla mnie liczbę 1080 komentarzy!
W sumie opublikowałam w roku 2016 49 postów.
Za każdy wynik z całego serca wam dziękuję, bo to wszystko dzięki wam ❤

Jeśli chodzi o takie bardziej osobiste przeżywanie tego roku, to muszę z przykrością stwierdzić, że się zawiodłam. Nie był to za bardzo udany rok. Oczywiście kilka moich celów spełniłam : weszłam na dach, odwiedziłam IKEA z moim chłopakiem i uzbierałam całkiem niezłą sumę pieniędzy na wakacje mojego życia. Ale okazało się, że te wakacje nie wypalą... Możecie sobie wyobrazić moje rozczarowanie. Na te wakacje czekałam 4 lata, zbierałam pieniądze, żeby na 18 urodziny pojechać gdzieś z przyjaciółką i chłopakiem...
Poza tym w tym roku obchodziłam pierwszą rocznicę związku. Było pięknie. I gdyby nie mój chłopak to 2016 byłby jeszcze gorszy niż był.

Liczę na to, że 2017 przyniesie więcej sukcesów, nie tylko na blogu, ale również w życiu codziennym. Trzymajcie kciuki za moje wakacje.
Jeszcze raz szczęśliwego nowego roku i niech się spełniają wasze marzenia


______________________________

INSTAGRAM : KLIK


12 komentarzy:

  1. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :D aby kolejny rok był jeszcze lepszy :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i powodzenia w Nowym Roku, abyś spełniła wszystkie marzenia! :*

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci poszło ! :)
    Zapraszam na moje podsumowanie roku 2016 :)

    https://monica280497.blogspot.com/2017/01/podsumowanie-2016-roku.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super myślę, że Ci się uda bo masz do tego duże predyspozycje :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że rok 2017 będzie dla Ciebie o wiele lepszy (szczególnie w życiu codziennym). Wszystkiego dobrego! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego nowego roku!!!

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)
    trzymam kciuki aby ten rok był o wiele lepszy

    OdpowiedzUsuń
  9. No prosze super statystyki *-*

    Oby takich więcej :3

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/12/kochani-to-koniec-czy-nowy-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Miejmy nadzieję, że ten rok będzie lepszy! Trzymam kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda kolejna rocznica bloga niezmiernie cieszy i sprawia satysfakcję, ale chyba najprzyjemniejsza jest pierwsza :) Mamy nadzieję, że przed Tobą jeszcze długie lata owocnego blogowania! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń