poniedziałek, 4 stycznia 2016

To będzie szalony rok!

Planuje coś wielkiego, coś przełomowego. Tak wiem, każdy tak mówi co roku. Ale moje postanowienia noworoczne nie są tak typowe. Ale od czego się zaczęło?
Od zwykłej rozkminy.
Wczorajszy dzień tak szybko zleciał. To wolne tak szybko zleciało. Ten rok tak szybko zleciał. Jeszcze niedawno byłam zupełnie samotna i zagubiona, a już niedługo czeka mnie rocznica mojego związku. Życie tak szybko leci. Przecież niedawno zaczynałam gimnazjum!
Powinniśmy korzystać z życia garściami, bo ani się obejrzymy a będziemy starzy i bez energii.
Napisałam sobie na ten rok kilka jak najbardziej szalonych postanowień i postaram się je spełnić. Nie takie zwykłe "schudnę" albo "wezmę się za naukę". Chcę zrobić w tym roku coś szalonego, czego nie zapomnę do końca życia. Jakaś przygoda, piękne chwile i coś co zapamiętam!
Chciałabym zmotywować tym również was. Pomyślcie sobie: żyjecie jak każdy inny człowiek, chodzicie do szkoły, potem będziecie starali się o dobre wyższe wykształcenie aby mieć dobrze płatną pracę. CODZIENNOŚĆ. Oczywiście ja też o to się staram, ale zdałam sobie sprawę, że teraz są moje najlepsze lata w życiu i nie chcę ich wspominać jako samą naukę czy zamartwianie się przyszłością.
Wiem dobrze jak jeden rok może zmienić życie. Jeden dzień może nawet to zrobić.
2014 był najgorszym rokiem w moim życiu. Byłam bliska załamaniu. Wystarczyła jedna osoba, aby zamienić 2015 w najlepszy. Wszystko przybrało inną barwę. Zmieniłam się. Uważam, że na lepsze.




7 komentarzy:

  1. Powodzenia !!


    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje ten rok minął tak szybko.. Nawet nie zauważyłam kiedy.
    Chciałabym, aby mój rok był właśnie taki szalony.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji planów :D.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie niestety 2015 był jednym z najgorszych :/

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę ci aby to wszytsko co tu napisałaś spełniło sie, wytrwałości w dążeniu do celu! :)
    Zapraszam do mnie na bloga, jeśli masz ochote na wspolna obsrrwacje daj znać :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również nienawidzę codziennej rutyny, drażni mnie, czuję się jak bym miała za sobą o 20 lat więcej, zmiany naprawdę potrafią pomóc i urozmaicić życie. Mam nadzieję, że spełnią się twoje najskrytsze marzenia o jakimś szalonym wybryku, którego nie zapomnisz! Podoba mi się twój styl pisania, ciekawie się czyta aż natchnęłaś mnie na dłuższy komentarz ale zasłużony komentarz! Pisz dalej bloga jestem ciekawa co nowego u Ciebie! Pozdrawiam ;* Pozdrawiam oraz zapraszam do siebie może coś Ci się spodoba. :)
    http://heroblvck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w realizacji planów ;) TAK! Ten rok minął tak szybko, aż za szybko ;)
    http://zwolnijbochcewrocicdoprzeszlosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń