niedziela, 17 czerwca 2018

Znowu wydałam pieniądze na kosmetyki

Tydzień temu nie było posta i przepraszam za to. Straciłam motywację i sobie troszkę odpuściłam, ale już wracam z większą siłą i chęcią. Poruszymy dziś mój ulubiony temat, czyli kosmetyki. Mam kilka nowości. Większość z nich już zdążyłam przetestować i mogę wam polecić, bo ja jestem z nich bardzo zadowolona.

Puder bambusowy z Ecocery to był strzał w dziesiątkę. Zapłaciłam za niego niecałe 20 zł. Tak jak pisze producent, jest to doskonały absorbent sebum. Mam cerę mieszaną i bardzo nie lubię kiedy po kilku godzinach od zrobienia makijażu buzia mi się świeci. Dlatego zawsze mam pod ręką ten puder. Mogę go wam bez wahania polecić.




Myślę, że wiele z was kojarzy słynny rozświetlacz w kształcie serduszka. I ja się na niego skusiłam. Długi czas nie mogłam się przekonać do rozświetlaczy, ale od kiedy mam te serduszko, pokochałam błyszczeć jak złoto. Kupiłam odcień GOLDEN GODDESS i mogę go polecić, zwłaszcza osobom z ciemniejszą cerą. Wygląda naprawdę pięknie. A kosztował około 25 zł.






Nie wiem jak wy, ale ja zawsze muszę mieć w swojej kosmetyczce krem BB. Czasem mam ochotę na delikatniejszy makijaż, a te kremy wówczas sprawdzają się idealnie. Kupiłam krem BB od Graniera w wysokiej, ale wąskiej tubce. Wiele produktu tam nie ma, ale ja też nie potrzebuje dużo. Jak na razie mi się sprawdza. Kosztował 20 zł.



Czy rzęsy zaliczają się do kosmetyków? Nigdy sama sobie rzęs nie doklejałam. Pierwszy raz zrobiła mi to kosmetyczka rok temu na wesele. Pomyślałam, że sama spróbuję. Lubię kombinować i eksperymentować, dlatego zamówiłam jakieś z całkiem łatwą aplikacją i już całym zestawem. Kosztowały dosyć sporo, bo z tego co pamiętam to ponad 30 zł. Długość jest całkiem przystępna i nie wygląda bardzo sztucznie. Co prawda to nie jest wielka filozofia przykleić rzęsy, ale nawet sobie nie wyobrażacie ile ja się męczyłam. Ostatecznie, po długiej walce, udało się i byłam zadowolona jak wyglądał efekt końcowy.




_____________________

INSTAGRAM : KLIK

niedziela, 3 czerwca 2018

Zadbaj o siebie w wakacje!

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Co prawda moje się już zaczęły, ale większość z was ma przed sobą jeszcze kilka dni szkoły. Przed rozpoczęciem moich wakacji pomyślałam, że chciałabym coś zmienić. Chciałabym wypocząć i przygotować się do studiów jak najlepiej, a także dobrze wykorzystać wolny czas. Mamy go naprawdę dużo i warto poświęcić cześć na dbanie o siebie, o swoje ciało, zdrowie, samopoczucie. Każdy ma swoje sposoby i pomysły jak do tego podejść. Ja proponuje wam moje, które powoli wprowadzam w życie i przyznam, że trudno jest zachować systematyczność niektórych czynności, ale pamiętajcie, że to wy sami się z tego rozliczacie i jeśli macie chwile słabości, poszukajcie motywacji np na Pinterest'cie. Od razu nabierzecie chęci do dalszej pracy nad sobą i dbania o siebie.

1. Pij dużo wody
Ja przez długi czas nie mogłam się do tego zmusić. Wolałam jakieś słodkie soki, albo nawet wody smakowe, ale w końcu się przełamałam. Teraz nie chce pić żadnych innych napoi. U mnie w pokoju zawsze musi stać zwykła mineralna woda niegazowana. Odkąd piję wodę moja cera jest czystsza a ja sama schudłam. Oprócz tego moja skóra nabrała zdrowego wyglądu. Zwłaszcza w okresie letnim, gdy są wysokie temperatury trzeba się stale nawadniać!



2. Ustal własną rutynę
Mam na myśli poranną i wieczorną. Mały rytuał powtarzany codziennie sprawi, że będziesz szybciej wstawała z łóżka i zaczynała dzień. Posprzątaj trochę w pokoju, zjedz śniadanie, poćwicz jogę lub coś innego, wyjdź na balkon, pooddychaj świeżym powietrzem, otwórz okno... itp. Ja codziennie jak tylko się budzę, piję szklankę wody, czasem wody z cytryną. To pobudza metabolizm, a woda z cytryną dba o prawidłowe pH ustroju. Dzięki mojej rutynie czuję więcej chęci i energii na cały dzień. Ustal sobie także tzw. "skin care routine", wówczas dbanie o cerę będzie codziennością i wasza skóra wam za to podziękuje.



3. Zawsze jedz śniadania
Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Bez niego nie mamy wystarczająco dużo energii i składników odżywczych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania, daje nam siłę na cały dzień oraz reguluje układ trawienny. Wprowadza nas w lepszy nastrój, zwłaszcza gdy można je zjeść na dworze w ciepły poranek. Lubię z rana zrobić sobie pyszne śniadanie, zjeść je na tarasie i ciesząc się pogodą i świeżym powietrzem popijać kawą. Uwierzcie mi, że tak rozpoczęty dzień przynosi wiele przyjemności.



4. Ćwicz
Wiem, że to jedno z postanowień noworocznych, które nie łatwo jest utrzymać. Ja mam bardziej na myśli jakąkolwiek aktywność fizyczną, żeby trochę się poruszać, a nie cały dzień leżeć, oglądać Netflixa lub się opalać. Może to być spacer, przejażdżka na rowerze albo wchodzenie po schodach na najwyższe piętro w bloku z torbami zakupów. Często z rana rozciągam się (to część mojej rutyny) i to także może być, jeżeli naprawdę aż tak bardzo wam się nie chce. Ale są też ludzie, którzy wybiorą treningi i ja jestem jedną z nich. Może nie robię ich codziennie, ale przynajmniej 3 razy w tygodniu. Polecam Mel B :)



________________________________

INSTAGRAM : KLIK