wtorek, 19 kwietnia 2016

Wolny czas

Ciężko jest pisać o spędzaniu wolnego czasu, gdy aktualnie się go nie ma. Powinnam się uczyć, ale nie mogę opuścić kolejnego posta. Czas trochę się zająć tym blogiem.

A teraz przejdę do tematu posta, a mianowicie co robię w wolnym czasie. 

90% czasu spędzam z moim chłopakiem. Gdy jesteśmy razem, najczęściej się po prostu lenimy. Leżymy sobie i oglądamy seriale typu "Szkoła" i "Ukryta prawda". Czasem może włączymy jakiś film. Często też, włączamy muzykę w tle, leżymy wtuleni i rozmawiamy.

Ale mamy też szalone dni, w których nie potrafimy się opanować. Wymyślany różne śmieszne zabawy np. głowówkę (odmiana siatkówki, ale piłkę-w tym wypadku poduszkę-odbija się głową). Często się śmiejemy i robimy głupie rzeczy, gdyby ktoś nas zobaczył z boku to by pomyślał, że jakieś debile. A my po prostu mamy podobne poczucie humoru.

Pogoda ma wpływ na spędzanie naszego czasu. W słoneczne, ciepłe dni lubimy chodzić na dłuuugie spacery. Robimy kółka po naszym mieście, czasem siądziemy na ławeczkę, zdarza się, że spotykamy kogoś znajomego, to zatrzymamy się na rozmowę. Po spacerze chodzimy do mnie i sobie po prostu siedzimy przed domem lub bawimy się na podwórku.

Kiedy nadarzy się taka okazja, chodzimy razem na wiele imprez. Ogniska, albo posiedzenia ze znajomymi. Mimo że lubimy spędzać czas we dwójkę, takie wyjścia są fajnym urozmaiceniem. Mamy wtedy szansę, żeby potańczyć i zintegrować się z innymi.

Gdy nie jestem z nim, spotkam się z moją przyjaciółką. Niestety mieszka trochę daleko i ciężko z dojazdem, dlatego niestety nie widujemy się tak często jakbyśmy chciały. Nasze wyjścia są dla mnie lekką odskocznią, gdy mogę poplotkować z przyjaciółką i wszystko jej powiedzieć. Zająć się "babskimi sprawami", mogę się jej czegoś poradzić albo poprosić o pomoc. To ona zawsze była wspólniczką w moich "super pomysłach". Wiadomo, że w lato jest więcej opcji do robienia, ale ważne że się rozumiemy i nawet jak siedzimy w domu to miło spędzamy czas.

Czasem, ale jednak, zdarza się również, że siedzę sama w domu. Niestety takie chwile często marnuje na korzystanie z telefonu - instagram, snapchat, facebook itp. Gdy zbiorę w sobie chęci, żeby jednak zrobić coś innego, sięgam wtedy po książkę. Gdybym nie była takim leniem to może nawet bym poćwiczyła, ale kończy się na mówieniu "od jutra". Lubię utrzymywać porządek w swoim pokoju, więc włączam muzykę i zaczynam wszystko odkładać na swoje miejsce i po prostu sprzątać.

41 komentarzy:

  1. Bardzo podobnie spędzamy wolny czas, ja uwielbiam leniuchowac. A długie spacery to wrecz uwielbiam. :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kazdy wolą chwile spędzam biegając, czytając albo na wygłupach z moim chłopakiem :D Zawsze musze na te 3 rzeczy znaleźć chwilę :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w wolnej chwili uwielbiam pograć w siatkę albo poćwiczyć coś oczywiście zdarza mi też się leniuchować nawet często
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Fajnie jest przeczytać takie posty, szczere o tym co się u blogera dzieje, jaki jest na co dzień..^^ :) Pozdrawiam :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to ciekawe macie pomysły :D ja lubię sb połazić z chłopakiem po mieście itp :d albo poleniuchować ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swój wolny czas poświęcam blogowaniu, makijażowi i paznokietki :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję :) http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobnie spędzam wolny czas :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swój wolny czas wykorzystuje na blogowanie, spacerowanie i rozwijanie swoich pasji :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi dear!! your blog is really nice and your posts are very interesting !!! We like to follow each other ? follow me and follow you immediately. kiss. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! ja swój wolny czas również spedzam na leniuchowaniu ale sama :D

    http://izkaelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam tego posta z wielkim zaciekawieniem :) Widzę, że jesteśmy bardzo podobne, ja z moim chłopakiem też spędzam 90% czasu, leniuchujemy, oglądamy te seriale, a jeśli chodzi o spacery to chodzimy na meeega długie, lubi chodzić po lasach, polach, ponieważ uwielbia piękne widoki.

    Życzę Ci wieczności z chłopakiem i powodzenia w prowadzeniu bloga, ponieważ jest świetny! :>

    http://welcometomyworld05.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, luźny post, dobrze się czyta. :D
    Pozdrawiam!
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym chciała spędzać z chłopakiem 90% czasu, nawet 50% by wystarczylo ale niestety studiuje na drugim koncu Polski i widujemy sie tylko co drugi weekend :-(
    Zapraszam do mnie www.healthy7heaven.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swój wolny czas spędzam albo na leniuchowaniu (tak jak prawię większość osób) albo spotykam się ze znajomymi.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja najczęściej wychodzę na spacery i jest to najlepsza forma spędzania wolnego czasu :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. My także lubimy spacery :) Super że spędzasz dużo czasu ze swoim chłopakiem. Pozdrawiamy cieplutko ^^ Obserwujemy i oczywiście zapraszamy do siebie http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój wolny czas jest, odkąd pamiętam, mocno nadwerężony. Jednak jak taki jest, to spędzam na kompie, książce, filmie, sprzątaniu, leniuchowaniu, słuchaniu muzyki (i to wszystko naraz) i ewentualnie spotkania z przyjaciółmi, ale raczej nie jestem taka towarzyska i mieszkam trochę daleko, więc raczej nikomu nie chce się mnie zapraszać na spotkania.

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobnie spędzam wolny czas, zwłaszcza kiedy jestem sama w domu :p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie to samo, albo czas wolny z chłopakiem,albo sama. Muszę się pochwalić, że dzisiaj spędziłam go produktywnie, bo trochę pocwiczylam. Zapraszam też do mnie: magdazarek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zazwyczaj swój wolny czas spędzam ze znajomymi, czasem ćwiczę lub po prostu sprawdzam social media :)


    Zapraszam na mój pierwszy post, jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja swój wolny czas poświęcam albo na sport albo na spędzanie czasu ze znajomymi
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam leniuchować, jednak czasem trzeba zabrać się za naukę. wolny czas najczęściej spędzam na czytaniu lub nadrabianiu seriali.
    może wspólna obserwacja? ja już obserwuje :)

    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że masz kogoś, z kim możesz spędzać tyle czasu :D
    Ja najczęściej gotuję, piekę albo czytam w wolnym czasie :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w wolnym czasie uwielbiam pisać coś na harcerstwo i książkę :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja swój też spędzam aktywnie :) zawsze jakies ćwiczenia i od razu człowiek się lepiej czuje :)
    shelikess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja niestety ale zbyt często leniuchuje. Czasem powinnam się ruszyć z miejsca powiedzieć dość, ale się nie da. :D

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie baardzo kiepsko z czasem.
    Mam mnóstwo zajęć poza lekcyjnych, a przez to mało czasu dla swoich "przyjemności"
    Jednak, gdy już mam te wolne dni spotykam się z przyjaciółką, uwielbiam też jeździć na koncerty, czy spacerować.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja osobiście chętnie spędzam wolny czas na czytaniu (jak się już pewnie zdążyłaś domyślić). Zdarza się, że surfuję po internecie szukając nowych informacji na dany temat. Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza, więc spacer często staje pod znakiem zapytania.
    Pozdrawiam- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Leniuchowanie to jest to co każdy nastolatek robi po za szkołą. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Interesujący post ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie mieć kogoś z kim można spędzać całe dnie. Ja mam przyjaciółkę, ale niestety także mieszka ode mnie trochę daleko jednak i tak widujemy się prawie codziennie w szkole. :) Internet to złodziej czasu. Totalnie. ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja ze swoim chłopakiem robię dokładnie to samo :) a jak jestem sama to zawsze czytam jakąś książkę :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  34. Cały czas mam wrażenie, że mnie czas ucieka przez palce.. Nie robię nic sensowego, ani nic co mogłoby mi w jakiś sposób pomóc. Jejku jak ja dawno nie byłam na ognisku.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post daję do myślenia .
    Obserwuje na 2 kręgach zapraszam do mnie odpowiadam na każdą obserwacje http://ukrywamsie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja gdy tylko mam wolny czas, sięgam po dobrą książkę, bo inaczej cały ten czas
    leniuchowałabym leżąc na łóżku i pewnie nic sensownego bym nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tam w wolnym czasie głównie siedzę przy grze CS :D Ostatnio ją sobie stąd ściągnęłam http://cs-16-download.pl/ i świetnie się przy niej bawię :D

    OdpowiedzUsuń