środa, 31 sierpnia 2016

Co ciekawego można znaleźć w Rosewholesale

Dostałam ostatnio maila z propozycją współpracy ze sklepem Rosewholesale. Gdy miałam swojego pierwszego bloga, pracowałam już z nimi, dlatego mniej-więcej wiem czego się spodziewać. Przejrzałam ich asortyment i kilka rzeczy przykuło moją uwagę. Zajrzałam również do męskiego działu i mojemu chłopakowi też wpadło kilka rzeczy w oko. Przygotowałam moją wishlistę z tego sklepu, mam nadzieję, że rzeczy przypadną wam do gustu i pomożecie mi klikając w linki :) Zapraszam też do zapoznania się z promocją dla osób, które wstawią zdjęcie z ubraniami ze sklepu KLIK
















40 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy maja w tym sklepie :) poklikane ! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te pierwsze spodnie ;d wygladaja swietnie ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. maja bardzo fajny asortyment :) poklikane!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka kliknęłam :D Najsłodsza to ta bluza z Stichem :D
    Ładna jest też ta ostatnia sukienka w 1 rzędzie. Z męskich, to przypadł mi do gustu jelonek ognisty...

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega podobają mi się bluzy i bomberki ;)!
    Poklikane <3

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam :) Najbardziej moją uwagę przykuł ten męski T-shirt z jeleniem haha. Mega!
    Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wishlista. Sukienki są świetne :) Poklikane :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienki są rewelacyjne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy :) poklikałam :)
    może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne ubranka mają :) klikam i obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe ubrania, poklikane :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome post!
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kostiumy kąpielowe!
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ubrania, aczkolwiek nie w moim typie, wolę mroczniejsze ubrania. :> Ładnie tu masz na blogu, obserwuję i czekam na następną notkę. :)
    koszmarsenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie - rzeczy mają fajne. Jednak - męski tshirt z jeleniem bije wszystko na głowę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rzeczy, oczywiście kliknęłam ;) sukieneczki cudowne ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarne sukienki wymiatają więc w nie poklikałam :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << zapraszam, jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj - na pewno się zrewanżuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne ciuchy, najbardziej przypadły mi do gustu stroje kąpielowe tylko szkoda że już wakacje się skończyły :D
    Poklikane i obserwuje :* pozdrawiam
    Velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przedstawiłaś ciekawe propozycje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne i ładne ubrania, wiele rzeczy wpadło mi w oko:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    www.janickaa.blogspot.com
    Dołączam do grona obserwujących:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy! Śliczna sukienka nr 1 i bluza ze stitchem :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Z pierwszego zestawu od razu w oczy rzuciła mi się sukienka nr 3 - ubóstwiam taki krój ♥
    Z zestawu drugiego top nr 3 - świetny wzór jak i krój ♥
    Z zestawu trzeciego nr 2 - taki zwykły ,a zarazem nie zwykły ♥
    Z zestawu czwartego nr 2 - kurtka, bluza cuuudo ♥ uwielbiam takie kolory
    Z zestawu piątego nr 1 - od dawien dawna właśnie takich spodni szukam ♥
    Z zestawu szóstego nr każdy haha uwielbiam męskie ubrania ♥♥

    Obserwuje kochana, cudowny blog ♥ http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienki są wspaniałe. Zwłaszcza ta pierwsza :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybrałaś świetne rzeczy! Uczciwie poklikałam i mam nadzieję, że mogę liczyć na Twoją pomoc :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK
    Mogłabym poprosić o 5 klików? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    1. KLIK
    2. KLIK
    3. KLIK
    4. KLIK
    5. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post :D obserwuje i zapraszam do siebie ;)
    http://princzipesso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Meska bluzka z jeleniem po prostu swietna! *-* Uwielbiam Sticha wiec uwazam ze bluza z nim jest chyba najladniejsza rzecza, haha!
    Obserwuje ;* Napisalas u mnie ze sie rewanzujesz za obserwacje wiec czekam <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam, bo przykuła moją uwagę pudrowa bomberka.
    Asortyment tego sklepu prezentuje się dość ciekawie!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie :)
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny jest ten biało niebieski strój <3 zapraszam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne są te rzeczy, szczególnie te kolorowe spodenki ;)

    Zapraszam[KLIK] odp na każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Poklikałam po jednym z każdego rzedu :)
    Mogłabym liczyć na kliknięcia w tym poscie ? Będę baardzo wdzięczna!
    http://by-vanys.blogspot.com/2016/08/apiemy-okazje-10-rocznica-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Interesujące rzeczy, poklikane! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń