niedziela, 24 stycznia 2016

Boyfriend TAG

Nie miałam dzisiaj zupełnie pomysłu co napisać. Kompletna pustka. Postanowiłam, że zrobię Boyfriend TAG. Ciężko było się komuś zdecydować, ale ostatecznie na pytania będę odpowiadała ja (ona) i mój chłopak (on)

1. Gdzie się poznaliście?
W szkole. W pierwszej klasie podstawówki.

2. Ile jesteście razem?
Prawie 10 miesięcy (za 5 dni)

3. Gdzie była pierwsza randka?
To chyba był po prostu spacer

4. Jakie pierwsze wrażenia o niej/nim?
Ona: Pierwszego tak do końca nie pamiętam, bo mała byłam. Zawsze uważałam że ma świetne poczucie humoru, jest pewny siebie i uważam, że jest przystojny.
On: Miła, tak samo głupkowaty humor jak mój, śliczna. Pierwszy raz poczułem się tak dobrze stojąc obok dziewczyny

5. Na co najpierw zwróciłaś/eś uwagę w wyglądzie?
Ona: Od zawsze podobały mi się jego ciemne oczy.
On: Duże, niebieskie, bardzo błękitne oczy.

6.On/a siedzi przed telewizorem, co jest na ekranie?
Ona: "Szkoła", "Trudne sprawy" albo inne tego typu programy
On: Nie ogląda telewizji chyba że jest "Top Model" albo "Project Runway"

7. Kiedy poznałaś/eś jego/jej rodzinę?
Ona: Jego rodziców kojarzyłam od dawna, bo chodziliśmy 9 lat razem do klasy, ale tak oficjalnie poznałam ich jakoś tak jak byliśmy razem tydzień.
On: Poniedziałek, 30 marca

8.Czy macie jakieś wspólne tradycje?
Malinowy Dzień, Pomarańczowy Dzień, gdy jest śnieg jeżdżę do niego na sankach, w każdą porę roku robimy sobie zdjęcie w tym samym miejscu, zawsze mnie odprowadza (nie ważne z kim i gdzie byłam).

9. O co się najczęściej kłócicie?
O nic nie znaczące głupoty

10. Co najczęściej ogląda w internecie?
Ona: Jakieś głupie filmiki, faile, gry, albo ze mną seriale
On: Pamiętniki Wampirów

11. Czy ma jakieś dziwne obsesje, jakie?
Ona: Ma obsesje na moim punkcie. No i trochę "Gwiezde Wojny".
On: "Igrzyska Śmierci", "Słodkie Kłamstewka", "Harry Potter" i ja

12. Jeśli coś kolekcjonuje to co to jest?
Ona: Nasze wspólne zdjęcia, rzeczy związane z nami i naczynia
On: Rzeczy które przypominają nam o naszej miłości

13. Jaki rozmiar buta nosi?
Ona: 44,5
On: 36

14. Kiedy wychodzicie coś zjeść to co zamawia do picia?
Ona: Cole, albo jakiś sok
On: Nic, ja jej zamawiam (cole)

15. Z czym najczęściej je kanapki?
Ona: Jeśli ja robię to z dżemem. Ogólnie to z mięsem pieczonym i ogórkiem
On: Ser, dżem (bez masła) Kanapki ode mnie to z mięsem pieczonym i ogórkiem

16. Co by mógł/mogła jeść codziennie?
Ona: W sumie to wszystko. Kopytka albo jakieś schabowe. Wszystko
On: Frytki

17. Jej/jego ulubiony kolor?
Ona: Czerwony i czarny
On: Czarny

18. Czego nie lubi do jedzenia?
Ona: Pieczarek, kukurydzy oraz wielu innych warzyw
On: Pieczarek, wszystkiego co związane z pieczarkami

19. Jej/jego ulubiony rodzaj muzyki?
Ona: Trap, rap, rapmetal, rock
On: Każdy, co wpadnie w ucho

20. O czym najczęściej dyskutujecie?
O wszystkim.Bardzo dobrze się dogadujemy. Dużo o nas. O przyszłości tej bliskiej i tej dalekiej. 
O sensie życia kaczek. Mamy pozytywnie głupkowate humory i mamy wiele tematów. Poczynając od poważnych, kończąc na głupich i śmiesznych.

21. Kto rządzi w związku?
Ona: JA
On: Razem

22. Jej/jego kolor oczu?
Ona: Takie bardzo ładne brązowe
On: Błękitne. Tracę głowę jak się w nie patrze

23. Jej/jego najlepszy przyjaciel/przyjaciółka?
Ona: Wiele osób. Ale najlepsi to chyba Łukasz, Krzysiek i Miłosz 
On: Wioleta

24. Jej/jego ulubiony zespół sportowy?
Ona: Aktualnie żaden
On: Nie interesuje się sportem

25. Jakie sporty uprawia?
Ona: Kiedyś ćwiczył, a teraz wozi mnie na sankach
On: Kiedyś w domu ćwiczenia, a na wiosnę razem będziemy ćwiczyć

26. Rzecz, której by nigdy nie zrobił/a?
Ona: Nie zdradziłby ani nie zrobiłby coś czego bym nie była w stanie wybaczyć. Nie skłamałby mnie.
On: Nie zdradziłaby i nie zjadła pieczarki

27. Jaki ma talent?
Ona: Umie sztuczki z kartami, układać kostkę rubika. Umie robić bardzo ładne zdjęcia
On: Szybko łyka wiedzę, potrafi grać w siatkówkę, prawie umie szpagat, umie układać kostkę rubika

28. Gdyby mógł/mogła żyć wszędzie, gdzie by to było?
Ona: Ze mną. Najlepiej jakieś ciepłe kraje np Chorwacja
On: Ciepłe kraje bo nienawidzi zimna. Byle by było ładnie, zadbanie i ciepło cały rok

29. Na co przeznacza bardzo dużo czasu?
Ona: Na siedzenie w szkole, albo siedzenie ze mną
On: Na naukę

30. Jej/jego ulubione zajęcie?
Ona: Słuchanie muzyki
On: Czytanie - mol książkowy



To już wszystkie pytania. Na niektóre odpowiedzieliśmy razem, bo i tak nasze zdanie było takie samo. Dziękuję za pomoc mojemu chłopakowi, który przez godzinę odpowiadał na moje pytania. 

23 komentarze:

  1. Happy 10 month anniversary! Haha, blame google translator if I'm wrong.
    That tag is awesome, hope you guys stick togheter for a really long time! <3

    I'm following you, I hope you can follow me back! <3


    mirukucream.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag, bardzo podobają mi się takiego typu posty.
    side-of-life.blogspot.com
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Spacer to najlepsza pierwsza randka, super tag :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na post :) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł ;) bardzo podobają mi się takie tagi ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten tag! I fajnie , ze już tyle czasu jesteście razem, ja z moim jestem rok i 4 miesiące :D
    Dziękuje za obserwacje i również obserwuję :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że dożyjecie razem do końca życia ;)
    Szczęścia ! :*
    Może wspólna obserwacja ?
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło się czyta odpowiedzi. Świetny tag.
    Szczęścia i wytrwałości;*
    inspirationbyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. great post
    Would you like to follow each other on GFC / facebook?
    let me know and I follow back! http://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł na post. Szczęścia i wytrwałości :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tag, super odpowiedzi ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne odpowiedzi :D
    Widać, że się kochacie :)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post :)
    Również obserwuję
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł!:) Podoba mi się to, że robicie sobie zdjęcia o każdej porze roku w tym samym miejscu :) Ja z moim chłopakiem w marcu już 6 lat :) Dużo miłości dla Was, buziaki!❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post !
    Może ja też zrobię coś podobnego jak znajdę sobie chłopak ;)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny tag. Z przyjemnością się czyta :) Co to za tzw. "malinowy" dzien albo pomaranczowy ? (jesli mozna wiedziec ) :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinowy dzień to dzień w którym jemy dużo malin i np pijemy wodę malinową i wszystko związane z malinami, a pomarańczowy dzień to samo tylko z pomarańczami :D

      Usuń
  17. super post :)
    znacie siebie bardzo dobrze z tego co widzę, a to się liczy w związku ;)
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo lubię ten tag! Szczęścia i wytrwałości!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne. Gratuluję długiego związku i życzę jeszcze dłuższego :D
    Susette
    http://0zuzol0.blogspot.com/
    PS. Jak jak= bym chciała mieć chłopaka :(

    OdpowiedzUsuń