niedziela, 17 czerwca 2018

Znowu wydałam pieniądze na kosmetyki

Tydzień temu nie było posta i przepraszam za to. Straciłam motywację i sobie troszkę odpuściłam, ale już wracam z większą siłą i chęcią. Poruszymy dziś mój ulubiony temat, czyli kosmetyki. Mam kilka nowości. Większość z nich już zdążyłam przetestować i mogę wam polecić, bo ja jestem z nich bardzo zadowolona.

Puder bambusowy z Ecocery to był strzał w dziesiątkę. Zapłaciłam za niego niecałe 20 zł. Tak jak pisze producent, jest to doskonały absorbent sebum. Mam cerę mieszaną i bardzo nie lubię kiedy po kilku godzinach od zrobienia makijażu buzia mi się świeci. Dlatego zawsze mam pod ręką ten puder. Mogę go wam bez wahania polecić.




Myślę, że wiele z was kojarzy słynny rozświetlacz w kształcie serduszka. I ja się na niego skusiłam. Długi czas nie mogłam się przekonać do rozświetlaczy, ale od kiedy mam te serduszko, pokochałam błyszczeć jak złoto. Kupiłam odcień GOLDEN GODDESS i mogę go polecić, zwłaszcza osobom z ciemniejszą cerą. Wygląda naprawdę pięknie. A kosztował około 25 zł.






Nie wiem jak wy, ale ja zawsze muszę mieć w swojej kosmetyczce krem BB. Czasem mam ochotę na delikatniejszy makijaż, a te kremy wówczas sprawdzają się idealnie. Kupiłam krem BB od Graniera w wysokiej, ale wąskiej tubce. Wiele produktu tam nie ma, ale ja też nie potrzebuje dużo. Jak na razie mi się sprawdza. Kosztował 20 zł.



Czy rzęsy zaliczają się do kosmetyków? Nigdy sama sobie rzęs nie doklejałam. Pierwszy raz zrobiła mi to kosmetyczka rok temu na wesele. Pomyślałam, że sama spróbuję. Lubię kombinować i eksperymentować, dlatego zamówiłam jakieś z całkiem łatwą aplikacją i już całym zestawem. Kosztowały dosyć sporo, bo z tego co pamiętam to ponad 30 zł. Długość jest całkiem przystępna i nie wygląda bardzo sztucznie. Co prawda to nie jest wielka filozofia przykleić rzęsy, ale nawet sobie nie wyobrażacie ile ja się męczyłam. Ostatecznie, po długiej walce, udało się i byłam zadowolona jak wyglądał efekt końcowy.




_____________________

INSTAGRAM : KLIK

4 komentarze:

  1. Wszystkie rzeczy wygladaja cudowne <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful post, dear! I like your blog. :)
    Following you! Follow back?

    https://minnieart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder bambusowy wydaje się świetny :) Rozświetlacz daje bardzo ładny efekt.
    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie:
    My blog

    OdpowiedzUsuń