niedziela, 23 września 2018

Carbo Detox | Bielenda

Ostatnio coraz więcej kosmetyków zawiera w swoim składzie węgiel aktywny. Jest to środek ceniony w kosmetyce, ponieważ ma właściwości przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze, działa detoksykująco. Ma wszechstronne zastosowania - wybiela zęby, matowi skórę, zwęża pory, zmniejsza łupież, jest stosowany jako lek podczas problemów żołądkowych.

Jednak czy wszystkie kosmetyki zawierające ten składnik, działają cuda?


Kupiłam w Rossmannie, niedrogo, dwa produkty firmy Bielenda z serii Carbo Detox. Nie liczyłam na efekt WOW, bo, umówmy się, kosmetyki drogeryjne, które można kupić za niewielką cenę, nie są idealne. Mimo to mają swoje plusy.


Weźmy na pierwszy ogień Bielenda Carbo Detox serum węglowe. Jak informuje producent jest to:

"Innowacyjne serum węglowe o silnym działaniu detoksykującym. Produkt zawiera w swojej formule aktywny węgiel oraz kompleks witamin - B3, B5, B6, C i E. Serum przeznaczone do pielęgnacji cery problemowej, mieszanej i tłustej. Produkt sprawia, że skóra jest oczyszczana z toksyn. Serum odblokowuje pory, reguluje wydzielanie sebum, oczyszcza i nawilża."

Buteleczka zawiera 30g produktu, jest dosyć mała i przeźroczysta, dzięki czemu widać ciekawą formułę serum oraz ilość zużycia. Sam produkt ma bardzo przyjemny, słodki zapach, dzięki pompce łatwo się aplikuje na twarz. Należy nabrać niewielką ilość i dobrze rozsmarować. Minusem jest to, że pozostawia czarne smugi, przez co nie nadaje się pod makijaż. Moja skóra dobrze reagowała na to serum, twarz wyglądała lepiej, ale żeby cokolwiek zadziałało, niezbędne jest regularne stosowanie rano i wieczorem. Buzia jest czystsza, ale cudów nie robi. Należy też wspomnieć o nawilżeniu. Ja mam atopową skórę, dlatego ten aspekt kosmetyków jest dla mnie istotny i Bielenda zdała egzamin.


Kolejnym produktem od Bielendy jest krem węglowy. Jak zapewnia producent:


  • krem sprawdzi się w pielęgnacji cery tłustej i mieszanej
  • zawiera aktywny węgiel, który głęboko oczyszcza oraz kwas hialuronowy, który nawilża i działa przeciwzmarszczkowo
  • zmniejsza widoczność porów, redukuje poziom sebum, oczyszcza skórę z toksyn
  • produkt nie zmienia odcienia skóry

Osobiście uważam, że ten krem jest lepszy od serum. Słoiczek jest delikatnie grafitowy, zawiera 50 ml kremu. Produkt maa piękny zapach, według mnie kisielu truskawkowego, takiego jeszcze nie zrobionego, w proszku. Ma przyjemną formułę, łatwo się rozprowadza po twarzy, ale znowu ten mankament, że zostawia ciemne smugi. Produkt jest wydajny, szybko się wchłania, zwęża pory i bardzo dobrze nawilża. Minusem jest to, że cera po nim wydaje się tłusta, więc efekt zmatowienia tu nie działa.

Osobiście uważam, że oba te produkty są średnie. Kosmetyki Bielendy bardzo lubię, jednak te wyszły średnio. Szału nie ma. Największym plusem obu tych produktów jest piękny zapach.


__________________________________

INSTAGRAM : KLIK

13 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię Bielendę, tej serii jeszcze nie miałam ale tak szczerze nie mam ochoty jeśli chodzi o te czarne smugi..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarze tą serie od Bieledny. Jest w porządku, smaa miałam peeling, maseczke z tej serii. Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z tej serię maseczkę i też wypadła dość średnio.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tą serią , kiedyś używałam maseczek i miałam po nich straszne problemy z cerą :c

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo lubię maseczkę Carbo Detox z Bielendy, a krem zdecydowanie brzmi ciekawie :) Chyba spróbuję!

    www.sylviavoyages.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tych produktów, ale też zauważyłam, że jest wiele rzeczy, w których jest węgiel aktywny. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Bielendę, kojarzę tę serię, ale nie miałam okazji bliżej się z nią zapoznać :) może pora wypróbować, kosmetyki wyglądają ciekawie na cuda nie liczę ale może być dobrze :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie mam kilka próbek z tej serii, zamierzam je wypróbować. Wtedy może skuszę się na pełnowymiarowy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że krem zwęża pory, ale skoro cera jest potem taka tłusta, to nie dla mnie.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. z tej serii miałam żel do mycia twarzy :) i miałam identyczne odczucia :) fajny, ale szału nei było, cudów nie działał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej firmy używałam jedynie maseczki z węglem i nie zrobiłam na mnie dużego wrażenia. Tych produktów raczej bym nie wypróbowała, bo nie odpowiadałyby mojej cerze.
    Ostatnio za to testuję żel tymiankowy z Sylveco i jak na razie dobrze się sprawdza, w dodatku ma dobry skład :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com - podróże, moda, lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your honest review. Thanks for sharing your experience with these products!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście nic z tej firmy ni próbowałam i po twoim poście chyba sie nie zaopatrze :)


    https://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń