niedziela, 15 października 2017

Must READ #1

Nie wiem jak wy, ale ja lubię czytać. Nie mam na to za dużo czasu, jednak wieczory z książką są  jednymi z moich ulubionych. Pomyślałam, że wykorzystam to moje zamiłowanie do czytania i polecę wam kilka lektur, które według mnie są warte przeczytania. Może dzięki temu znajdziecie coś co was zainteresuje i zachęci. I może dzięki temu zbliżę was trochę do mnie, do moich gustów. Mam wiele planów i celów związanych z blogiem, blogowaniem. Jest to moja pasja, coś co robię dla przyjemności i lubię to. Jednym z tych postanowień jest dać się wam lepiej poznać, zdobyć więcej prawdziwych czytelników i być może nawet nowych znajomości. Ale wracając do tematu książek, oto krótka lista pozycji, które zdecydowanie polecam:
ZACHĘCAM DO KOMENTOWANIA I WYSYŁANIA WŁASNYCH PROPOZYCJI Z KTÓRYMI CHĘTNIE SIĘ ZAPOZNAM ;)

1. Trylogia "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins
Kocham, kocham, kocham. Kto mnie zna lub śledzi mojego bloga powinien wiedzieć, że te książki, ta historia podbiły moje serce. Przeczytałam je niezliczoną ilość razy To moje skarby. Polecam ją każdemu, kto lubi tematykę sci-fic, jednak uważam, że większość z was kojarzy "Igrzyska Śmierci", jeśli nie z książek to z filmu. Moja ocenia niestety nie jest obiektywna, ale uważam, że warto po to sięgnąć.



"Czy zdołałbyś przetrwać w dziczy, zdany na własne siły, gdyby wszyscy dookoła próbowali wykończyć cię za wszelką cenę? Na ruinach dawnej Ameryki Północnej rozciąga się państwo Panem, z imponującym Kapitolem otoczonym przez dwanaście dystryktów. Okrutne władze stolicy zmuszają podległe sobie rejony do składania upiornej daniny. Raz w roku każdy dystrykt musi dostarczyć chłopca i dziewczynę między dwunastym a osiemnastym rokiem życia, by wzięli udział w Głodowych Igrzyskach, turnieju na śmierć i życie, transmitowanym na żywo przez telewizję."

2. Seria "Harry Potter" J.K Rowling
Myślę, że każdy zna lub kojarzy. Nie muszę nawet polecać bo jeśli ktoś miał przeczytać "Harry'ego Pottera" to już dawno to zrobił, a jak ktoś nie przeczytał to tego nie zrobi. Wiem, że piszę o takich oczywistych pozycjach, ale jestem Potterhead, dlatego MUSIAŁAM napisać o tych książkach w tej serii.



"Harry Potter sierota i podrzutek, od niemowlęcia wychowywany był przez ciotkę i wuja, którzy - podobnie jak ich rozpieszczony syn Dudley - traktowali go jak piąte koło u wozu. Pochodzenie chłopca owiane jest tajemnicą; jedyna pamiątka z przeszłości to zagadkowa blizna na jego czole. Skąd jednak biorą się niesamowite zjawiska, które towarzyszą nieświadomemu niczego Potterowi? Wszystko wyjaśni się w jedenaste urodziny chłopca, a będzie to dopiero początek Wielkiej Tajemnicy..."

3. "Bądź swoją siłą przez 365 dni roku" Demi Lovato
Bardzo inspirująca i motywująca książka. Kupiłam ją w okresie, gdy miałam ogromne problemy z zaakceptowaniem siebie. Pomogła mi pokonać niektóre moje trudności i zdecydowanie podniosła na duchu. Demi Lovato umiejętnie podeszła do napisania tej pozycji. Na każdy dzień jest cytat, kilka słów od autorki oraz cel do wykonania na dany dzień. Myślę, że powinniście po nią sięgnąć nawet jeśli nie macie jakichś większych problemów, bo każdy ma czasem gorszy dzień i słowa wsparcia zawarte na stronach tej książki mogą dodać otuchy i zmienić nastawienie do nadchodzącego dnia.



"Życie jest niezwykłą podróżą; czasem wyjątkowych osiągnięć i bolesnych porażek – twierdzi Demi Lovato, aktorka, piosenkarka i supergwiazda. Mimo młodego wieku, Demi zetknęła się już z ciemną stroną życia. Jej błyskotliwa kariera toczyła się równolegle z walką z uzależnieniami, samookaleczaniem się, bulimią i depresją. Historię jej problemów śledziły media, a sama Demi dzieliła się nią z fanami w tekstach piosenek i na Twitterze, gdzie obserwowało ją ponad 17 milionów użytkowników.   Właśnie te „tweety” stały się inspiracją i początkiem książki „Bądź silna przez 365 dni roku”. To zbiór najszczerszych i najodważniejszych spostrzeżeń Demi, poczynionych przez nią na niełatwej drodze do szczęścia i samopoznania."

______________________

INSTAGRAM : KLIK

8 komentarzy:

  1. Pierwszą propozycję czytałam i bardzo dobrze wspominam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza i druga pozycja- czytałam, bardzo lubię i często wracam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej ostatniej jestem bardzo ciekawa ponieważ widze ja poraz pierwszy :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga propozycja świetna <3
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta ostatnia książka mnie zainteresowała, serię Suzanne Collins przeczytałam w tydzień a za Harrego Pottera jakoś ciężko mi sie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie gustuję w innym typie literatury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio niestety nie mam za dużo czasu na czytanie ale lubię 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam tylko HP a aktualnie mam bardzo mało czasu na książki :( Ale staram się coś wyskrobać.

    OdpowiedzUsuń