wtorek, 17 grudnia 2019

Yankee Candle - PROMOCJA

Świeczka Yankee Candle - Sparkling Holiday o zapachu porzeczki i cytrusów

Moja pierwsza tak duża świeczka od Yankee Candle. Od dawna marzyłam, żeby kupić słoiczek z tej firmy, ale nie ukrywajmy do najtańszych nie należy. Pachnie cudownie, intensywnie, chwilę po zapaleniu, już się rozniosło po całym pokoju. Nie spodziewałam się, że takie połączenie zapachów będzie takie dobre. Nie mogłam być bardziej zadowolona z zakupów. Prezent dla mnie ode mnie.

A teraz, dziewczyny, UWAGA: ta świeczka, Holiday Magic (mieszanka borówki, goździków, cynamonu i jodły balsamicznej) oraz Snow Kissed Cranberries (żurawina, malina, kokos) są dostępne w Rossmannie za zaledwie 40 PLN! Według mnie to dobra okazja na kupno słoiczka dla siebie lub dla kogoś w prezencie.



_______________________________



2 komentarze: