niedziela, 26 sierpnia 2018

SEMILAC zestaw startowy

Postanowiłam spróbować czegoś nowego. Kupiłam, jakoś pół roku temu, zestaw startowy SEMILAC do manicure hybrydowego. Nie jestem najlepsza w "robieniu paznokci", ale trening czyni mistrza. Na początku wychodziło tragicznie, teraz już jest znośnie. Może za pół roku będzie na tyle dobrze, że nie będę się wstydziła pokazać wam moje wypociny.



Zestaw zawiera:

  • Semilac Base 7 ml
  • 5 x Semilac Color 3 ml (w moim przypadku to numerki 152, 083, 026, 146 i 007)
  • Semilac Top 7 ml
  • Semilac Acetone 50 ml
  • Semilac Nail Cleaner 50 ml
  • Semilac UV LED Lamp 24W
  • 2 pilniczki Semilac Quality (120/180 i 100/180)
  • Blok Polerski Semilac Quality
  • Waciki Bezpyłowe Semilac Quality (250 pcs)
  • Semilac Striper


Taki zestaw kosztował około 200 zł, co w sumie nie jest tak drogo. Podstawowe produkty do manicure hybrydowego już mamy, wystarczy teraz tylko zwiększać umiejętności. Zawartość zestawu jest dobrze zapakowana. Lampę i kabel mamy w oddzielnym pudełeczku, natomiast lakiery i niezbędne płyny na czymś w rodzaju tacki. Pudło, w którym wszystko się znajduje jest na tyle pojemne, że dobrze sprawdza się w przechowywaniu wszystkich produktów tych z zestawy oraz innych, dokupionych indywidualnie.




Mimo że sztuka manicure hybrydowego nie idzie mi najlepiej to dzięki temu zestawowi mogę się doskonalić i mieć ładne paznokcie. Jestem zadowolona z zakupu, Semilac jest bardzo dobrą marką (a niestety mam porównanie z inną). Jeśli zastanawiacie się nad kupnem takiego zestawu startowego to śmiało mogę wam polecić właśnie ten.

Lakiery szybko się utwardzają, kolorki są piękne, lampa jest dosyć mocna. Wystarczy poczytać w internecie (najlepiej na stronie Semilac, tam będzie napisane ile czasu w jakiej lampie trzymać pazurki) jak krok po kroku wykonać taki manicure.

Jeśli macie jakieś pytania, śmiało piszcie w komentarzu lub na e-mail. Z chęcią odpowiem i rozwieje wasze wątpliwości.


______________________________

INSTAGRAM : KLIK

10 komentarzy:

  1. Też sobie kupiłam zestaw do robienia. Trening zdecydowanie czyni mistrza :D Tylko u mnie Semilac się nie sprawdził :(
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajome poleciły również IndigoNails, podobno lakiery są bardzo dobre

      Usuń
    2. Teraz przerzuciłam się na HiHybrid i jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. nie poddawaj się :) u mnie tez pozątki były trudne :) teraz jest już całkiem nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też na początku wychodziło okropnie, teraz jest trochę lepiej, ale czasem nadal zdarza mi się zalać skórki. Mam tę samą lampę i jest bardzo dobra ;)
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie jestem zbyt dobra w robieniu paznokci :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem fanką NeoNaila i mimo że próbowałam Semilaca to nie przypadł mi do gustu:) Początki zawsze są trudne, ale spokojnie - będzie lepiej! :D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam na początku zeestaw Semilac, lecz jak dla mnie wygrywa bardziej trwałość u Neonail :D

    sensiblees ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw do manicure :D Gdybym umiała robić paznokcie to może bym taki sobie kupiła ;p Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nie miałabym czasu na paznokcie, zresztą w sumie ... wstyd ale nie mam też zapuszczonych paznokci - obgryzam ze stresu :(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń