niedziela, 23 kwietnia 2017

I'll try to be better


To ostatnio moja ulubiona piosenka. Chodzi mi o słowa. Ostatnio dużo myślę o zmianach. Chcę w moim życiu wprowadzić kilka zmian. Zbliżają się moje 18-te urodziny i to skłania mnie do pewnych refleksji. Chcę być lepszą wersją samej siebie. Chcę się więcej uśmiechać i mniej przejmować głupotami. Wchodzę w dorosłość, więc muszę na swoje podejście spojrzeć nieco inaczej. Muszę też bardziej zadbać o bloga i o kreatywną sferę mojego życia. Teraz będę mogła więcej. Będę miała większy wpływ na to co się dzieję. Zacznę spełniać marzenia jedno po drugim.



Od czego zacząć?
To pytanie zadaje sobie w sumie cały czas. Ale myślę, że moim pierwszym krokiem była decyzja, którą podjęłam. Znalazłam piosenkę, znalazłam parę zdjęć i cytatów, które motywują mnie każdego dnia gdy na nie spojrzę.
Kojarzycie coś takiego jak bullet journal? Wzięłam się za to. Pomaga mi to z wizualizacją mojego celu. Pilnuje swoich codziennych czynności i dzięki temu widzę co muszę w następnym miesiącu poprawić. Dzięki niemu mogę zaplanować to co chcę i trzymać się ustalonego planu.



Jedną ze zmian jest zmiana wyglądu. Zaczęłam ćwiczyć. Tym razem dla siebie, dla własnej satysfakcji a nie dla kogoś innego. Zmiana fryzury? O tym również myślę. Coś zrobię z włosami, ale jeszcze nie teraz. Aktualnie chcę o nie zadbać, żeby były zdrowsze. To samo tyczy się paznokci, cery, skóry. Na wszystko przyjdzie odpowiednia pora. Małymi kroczkami do celu. Odświeżę również moją szafę, pozbędę się ubrań, w których nie chodzę, które mi się nie podobają. Niektóre może sprzedam, a inne oddam potrzebującym.



Chcę więcej czytać, pić więcej wody, więcej się śmiać, POKOCHAĆ SIEBIE. Chcę wypróbować nowe kosmetyki i móc podzielić się z wami moją opinią. Chcę zmotywować was do pracy nad sobą, bo każdy może wprowadzić do swojego życia kilka małych zmian. Chcę skupić się na nauce, na sobie i na swoich potrzebach. Zadbać o siebie tak, jak zawsze chciałam. Teraz będę dorosła, teraz mi się uda!


_________________________

INSTAGRAM : KLIK


4 komentarze:

  1. Łojeju! U Ciebie 18. a u myszy 30. urodziny... Chyba wpadniemy w depresję :) Mamy nadzieję, że wraz z magiczną liczbą świeczek na torcie spełnisz wszystkie swoje postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez cwicze juz od 2,5 roku dla siebie i kurde jakbym była taka smukła jak ta dziewczyna na tym dj bylabym szczesliwa <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje sukcesow i trzymam kciuki za dalsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby więcej takich sukcesów :P
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń