niedziela, 26 marca 2017

We dwoje raźniej

Czas na post o miłości.
A dlaczego?
Ponieważ za kilka dni obchodzę drugą rocznicę z moim chłopakiem.

Niesamowite jak ten czas szybko zleciał... Już dwa lata... Dużo czy mało? Pamiętam jak po trzech miesiącach mówiłam, że długo jesteśmy razem a tu już dwa lata. Dwa najlepsze lata mojego życia.
Czasem jest lepiej, czasem gorzej. Wiadomo, w każdym związku są wzloty i upadki, ale ta miłość jest inna niż wszystkie, ponieważ ciągnie się za nami od podstawówki... Jeśli ktoś jest ze mną długo na tym blogu możliwe, że czytał zeszłoroczny post, w którym opisywałam jakie przeszkody musieliśmy pokonać, żeby być razem (link do tego posta znajdziecie niżej)

Miłość jest ważna. Myślę, że niejedna osoba się ze mną zgodzi. Dzięki niej czujemy, że mamy dla kogo rano wstawać. To ona daje siłę do działania i sprawia, że zaczynamy martwić się o drugą osobę bardziej niż o siebie. Miłość jest siłą, która zmienia ludzi. Poznajemy siebie na nowo i chcemy być lepsi. Bez miłości, życie człowieka jest takie "puste" i "bezbarwne".

On jest dla mnie wszystkim. Nauczył mnie jak być pewną siebie, więcej się dzięki niemu śmieję, pomaga mi w wielu rzeczach. Zawsze mogę na niego liczyć. Pokazał mi jak cieszyć się każdą sekundą i brać z życia więcej. Pokazał mi wszystko, jak marzyć, walczyć, wierzyć i kochać. Był obok, kiedy byłam słaba i sprawiał, że byłam coraz silniejsza. Pozwolił odnaleźć spokój w jego ramionach i spełnia moje marzenia.

Razem przechodzimy przez życie. Podróżujemy razem, planujemy. Wszystko wtedy wydaje się lepsze, kiedy mam z kim to przeżywać. Nawet zwykłe wyjście do sklepu czy siedzenie i oglądanie sprawia mi wiele przyjemności z NIM ❤. Znosi moje humorki i mój trudny charakter. Ogląda ze mną seriale, tańczy ze mną, śmieje się. Jest dla mnie taki dobry. Nie denerwuje się na mnie i robi wszystko żebym była szczęśliwa. Taki chłopak to skarb.

Wspiera mnie w moich działaniach. Trzyma kciuki za mój blog, za moją naukę i za mnie. Wierzy we mnie i w moją siłę. Dziękuję mu za wszystko co dla mnie robi i za to, że przy mnie jest.

Dziękuję Ci kochanie i teraz możemy odliczać dni do trzeciej rocznicy ❤



Koniecznie zobaczcie inne posty dotyczące mnie i mojego chłopaka:
Boyfriend TAG
100 powodów dla których Cię kocham
Dzień Kobiet
"Związek to pracochłonne ognisko..."


_________________________________

INSTAGRAM : KLIK


8 komentarzy:

  1. Świetnie, gratuluję Wam kochani :)
    Życzę jeszcze więcej wspólnych lat ! Ja ze swoim chłopakiem jestm 4,5 roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to cudowne mieć tak bliską osobę :) życzę Wam dużo szczęścia na wiele wspólnych lat :)
    masz racje, miłość to piękne uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, i kolejnych lat razem :) ♥
    Przy okazji, zapraszam na swojego bloga:)
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Wam szczęścia! :) Fajnie mieć taką bliską osobę, która będzie z nami na dobre i na złe.
    Czas leci naprawdę szybko... Jeszcze niedawno obchodziłam rocznicę z moim chłopakiem a tu już 5 rok nam leci ^^
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dalszej tak wspaniałej miłości ;*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń