niedziela, 15 stycznia 2017

Rozdanie na rok bloga! [WYNIKI]

Jako że niedawno mój blog skończył rok zorganizowałam dla was mini rozdanie niespodzianka. W paczcie na pewno znajdą się kosmetyki i biżuteria. Dorzucę także coś słodkiego. Mam nadzieję, że rozdanie wam się spodoba i chętnie weźmiecie w nim udział.



Aby wziąć udział w rozdaniu należy:
Obserwować publicznie mojego bloga
Podać swój adres email

I to zapewnia wam jeden los!
Jednak możecie zwiększyć swoje szanse na wygraną i zdobyć więcej losów. Warunki dodatkowe:
Wstawić baner na swojego bloga (+1 los)
Napisać informacje o rozdaniu w swoim poście na blogu (+1 los)
Udostępnić informacje na fb (+1 los)
Obserwować mojego instagrama - KLIK (+1 los)
Skomentować poprzedni post - KLIK (+1 los)

Wszelkie pytanie odnośnie rozdania, nagrody proszę pisać na maila - ragazzablog99@gmail.com
Wszystkie zgłoszenia będą dokładnie sprawdzane!


Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuję bloga jako:
2. Email:
3. Baner na blogu: (link do bloga)
4. Informacja w poście: (link do posta)
5. Udostępnienie na fb: (link bezpośrednio do udostępnienia)
6. Obserwuję instagrama jako:
7. Skomentowałam poprzedni post : tak/nie


Trzymam za was wszystkich kciuki. Rozdanie trwa miesiąc, czyli do 15.02.2016. Wyniki postaram się podać jak najszybciej w TYM poście. Zachęcam was do wzięcia udziału! Powodzenia


EDIT
Rozdanie wygrywa DARIA BLOGER z bloga All About All
Gratuluję zwyciężczyni. 
Do zobaczenia w kolejnym rozdaniu

68 komentarzy:

  1. obs-Magdalena B
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział :)
    1. Obserwuję bloga jako: little black
    2. Email: littleblack@poczta.onet.pl
    3. Baner na blogu: littleblack1.blogspot.com
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: nie
    6. Obserwuję instagrama jako: miejscedlaslow_blog
    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję bloga jako: Ola Grudzień
    2. Email: uroczek17@gmail.com
    6. Obserwuję instagrama jako: uroczek
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję bloga jako: xtina120
    2. Email: sylwia.jamrozik@wp.pl
    3. Baner na blogu: nie
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/sylwia.jamrozik.7/posts/1355329581184232
    6. Obserwuję instagrama jako: nie
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję bloga jako: Mysia Familia
    2. Email: mycha148@op.pl
    3. Baner na blogu: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/mysiafamilia/posts/1299286536803162
    6. Obserwuję instagrama jako: nie
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    Uwielbiamy niespodzianki! Życzymy powodzenia pozostałym uczestnikom! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję bloga jako: Panna Migotka
    2. Email: dusia288@wp.pl
    3. Baner na blogu: nie
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/adrianna.kocjan.3/posts/1368825099829198
    6. Obserwuję instagrama jako: adriannakocjan
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia wszystkim! ♥

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję bloga jako: Fu Zja
    2. Email: fejsfan00@gmail.com
    3. Baner na blogu: nie
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: nie
    6. Obserwuję instagrama jako: nie
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję bloga jako: Ewelina Wielochowska (wcześniej kanwuje czytam testuję)
    2. Email: ewcius1991@vp.pl
    6. Obserwuję instagrama jako: @ewelinawielochowska
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję bloga jako:Jasmine Vise
    2. Email:bernadetaaa@interia.pl
    3. Baner na blogu: (link do bloga)nie
    4. Informacja w poście: (link do posta)nie
    5. Udostępnienie na fb: (link bezpośrednio do udostępnienia)https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1907141546173382
    6. Obserwuję instagrama jako:-
    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję bloga jako: Sylwia Orzechowska
    2. Email: sylviaaa100@interia.pl
    3. Baner na blogu: -
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/658479524357386
    6. Obserwuję instagrama jako:-
    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję bloga jako: Renata Grocholska
    2. Email: Marylek19@wp.pl
    3. Baner na blogu: -
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=438110786579742&id=100011424727761&pnref=story
    6. Obserwuję instagram jako: reniagrocholska
    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję bloga jako: Martulka94
    2. Email: uzytkownik12341@wp.pl
    3. Baner na blogu: https://kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com/
    4. Informacja w poście: (link do posta)
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: -
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję bloga jako: Hair world
    2. Email: kamilab1993@gmail.com
    3. Baner na blogu: takingcareofhair.blogspot.com
    4. Informacja w poście: http://takingcareofhair.blogspot.com/2017/01/laminowanie-wosow-zelatyna-po-3-latach.html
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: myhairworld1
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję bloga jako: hops hops
    2. Email: magdamichalczuk@vp.pl
    3. Baner na blogu: (link do bloga)
    4. Informacja w poście: (link do posta)
    5. Udostępnienie na fb: (link bezpośrednio do udostępnienia)
    6. Obserwuję instagrama jako: jozefinazneshville
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję bloga jako: Samanta Kowalczyk
    2. Email:zanetka4578@wp.pl
    3. Baner na blogu: -
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1313611362058771&id=100002297588095
    6. Obserwuję instagrama jako:xbangbang
    7. Skomentowałam poprzedni post:tak

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję bloga jako: Anszpi- Droga do perfekcyjnych włosów
    2. Email: drogadoperfekcyjnychwlosow@gmail.com
    3. Baner na blogu: http://drogadoperfekcyjnychwlosow.blogspot.com/
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb:
    6. Obserwuję instagrama jako: Drogadoperfekcyjnychwlosow
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję bloga jako: rudy włos
    2. Email: kasdwaraz@gmail.com
    3. Baner na blogu: http://rudywlos.blogspot.com/search/label/banery
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: rudy_wlos
    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję bloga jako: mar ta
    2. Email: mtusia007@gmail.com
    3. Baner na blogu: -
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: -
    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście biorę udział! :)😄
    Obserwuję jako: Emilia Piękoś
    E-mail: emiliapiekos1@gmail.com
    Skomentowałam poprzedni post: tak!

    :D Trzymam strasznie mocno kciuki, bo nigdy nie udaje mi się w losowaniach! 😄
    POZDRAWIAM CIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję bloga jako: Margie
    2. Email: Neyleenka@gmail.com
    3. Baner na blogu: -
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako:-
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję bloga jako: Gosia Woźniak
    2. Email: gosiawozniak1998@interia.eu
    3. Baner na blogu: http://body-hair-life.blogspot.com
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: -
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję bloga jako: Lady Blue
    2. Email: kamolx@onet.pl
    3. Baner na blogu: http://tocokobietylubianajbardziej1.blogspot.com/
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: kamila987654
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję bloga jako: Paulina D
    2. Email: paulinka-5559@o2.pl
    3. Baner na blogu: -
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: pauliskaa168
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuję bloga jako: Klaudia M
    2. Email: Klaudia.m@x.wp.
    3. Baner na blogu: -
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/975631365915154
    6. Obserwuję instagrama jako: xklaudiax12
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję bloga jako: W kosmetycznych opałach
    2. Email: karolinapolkoszek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję bloga jako: Kamilla Krysta
    2. Email: kp4.priv@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuję bloga jako: Serenitka B
    2. Email: akasha162@interia.eu
    3. Baner na blogu: https://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/1491339397572793?pnref=story
    6. Obserwuję instagrama jako: serenitka
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję bloga jako: Aga Horan
    2. Email: agatka.kow69@gmail.com

    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/nesti.horan/posts/134792803695897
    6. Obserwuję instagrama jako: loxniall
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję bloga jako: Jezolek
    2. Email: jezolek757@gmail.com
    3. Baner na blogu: -
    4. Informacja w poście:-
    5. Udostępnienie na fb:-
    6. Obserwuję instagrama jako:-
    7. Skomentowałam poprzedni post :nie

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję bloga jako: Wero Nika
    2. Email: ronni09876@gmail.com
    3. Baner na blogu: -
    4. Informacja w poście:-
    5. Udostępnienie na fb:-
    6. Obserwuję instagrama jako: weraa517
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję bloga jako: Psychodela x3
    2. Email: anitasadlo@interia.pl
    3. Baner na blogu: banner na dole strony www.psychodelax3.blogspot.com
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: psychodeliczny_swiat
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Obserwuję bloga jako: Marzycielka Patty
    2. Email: marzycielkapatt@gmail.com
    3. Baner na blogu: -
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: opssmyjustin
    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Obserwuję bloga jako: Iwona Michałowska
    2. Email: michalowska_iwona@wp.pl
    3. Baner na blogu: -
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: ajwonkaaa
    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję bloga jako: Ania Wanna
    2. Email: 09kwa123@gmail.com
    3. Baner na blogu: nie
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb:nie
    6. Obserwuję instagrama jako: ala.mias
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję bloga jako: Nadia
    2. Email: jo-jo-a@wp.pl
    3. Baner na blogu: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: malinowyskarbiec
    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Obserwuję bloga jako:Paulina Ołdakowska
    2. Email: malutka3141995@gmail.com
    3. Baner na blogu: malamii862.blogspot.com
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: nie
    6. Obserwuję instagrama jako: paulina1142
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Obserwuję bloga jako: revqua
    2. Email: revqua12@gmail.com
    3. Baner na blogu: revqua.blogspot.com
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: nie
    6. Obserwuję instagrama jako:Roksana Naprawa
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję bloga jako: Klaudia Ryba
    2. Email: klaudia.ryba@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Obserwuję bloga jako: Muffinka
    2. Email: szalonemuffiny@gmail.com
    3. Baner na blogu: www.szalonemuffiny.blogspot.com
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: -
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. Obserwuję bloga jako: Natalia Górniak
    2. Email: natala.g18@wp.pl
    3. Baner na blogu: loveanimalsi.blogspot.com
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: -
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Obserwuję bloga jako: Little fox
    2. Email: natka0436@wp.pl
    3. Baner na blogu: https://little-foxblog.blogspot.com/
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: natka0436
    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Obserwuję bloga jako: Pamela B.
    2. Email: pamela.basara@vp.pl
    3. Baner na blogu: https://wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: nie
    6. Obserwuję instagrama jako: nie
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Obserwuję bloga jako:Zdzisława Imianowska
    2. Email:rybkazg2Wsp.pl
    3. Baner na blogu: (link do bloga) nie
    4. Informacja w poście: (link do posta) nie
    5. Udostępnienie na fb: (link bezpośrednio do udostępnienia) tak https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/1254288391324005
    6. Obserwuję instagrama jako: nie
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Obserwuję bloga jako: Pietrucha
    2. Email: angelika120@amorki.pl
    3. Baner na blogu: TAK https://myfantasyandme.blogspot.com/
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/angelika.kauczor/posts/1325205940877313?pnref=story
    6. Obserwuję instagrama jako: Pietrucha_k
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  49. Z przyjemnością się zgłaszam :)
    1. Obserwuję bloga jako: Renata Ciosek
    2. Email:renata-ciosek@wp.pl
    3. Baner na blogu: -
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/renata.ciosek/posts/1271665549584805
    6. Obserwuję instagrama jako: renataciosek
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Obserwuję bloga jako: Ayuna Chan(już od dawna jestem na 2 stronie)
    2. Email: neko_chan@vip.onet.pl
    3. Baner na blogu: ayuna-chan.blogspot.com w biorę udział
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: hi_ayuna
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Obserwuję bloga jako: Le ksa (Czarna Wdówka)
    2. Email: niebonieikropka@gmail.com
    3. Baner na blogu:
    4. Informacja w poście:
    5. Udostępnienie na fb:
    6. Obserwuję instagrama jako: a_m_domanska
    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń
  52. . Obserwuję bloga jako: Kuro Patwa
    2. Email:patrycjagi1999@gmail.com
    3. -
    4. -
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1314554895270915&id=100001492515627
    6. -
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  53. 1.Obserwuje bloga jako : Rose line
    2. email: pieceofrosess@gmail.com
    6.Obserwuje jako : pieceofroses

    OdpowiedzUsuń
  54. . Obserwuję bloga jako: Klaudia Cebula
    2. Email: klaudiaannacebula@wp.pl
    3. Baner na blogu: www.zaklecienaszczescie.blogspot.com
    4. Informacja w poście: (link do posta) nie
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/1301581183253403
    6. Obserwuję instagrama jako: klaudiacebula
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Obserwuję bloga jako:Miss Daisy
    2. Email:panterka241@gmail.com
    3. Baner na blogu: nie
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: nie
    6. Obserwuję instagrama jako:nie
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. Obserwuję bloga jako: Emilia Ciechańska
    2. Email: emciechanska@gmail.com
    3. Baner na blogu: http://szafazapachow.blogspot.com/
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: nie
    6. Obserwuję instagrama: nie
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Obserwuję bloga jako: Anna Lew
    2. Email: Anlevy@o2.pl
    3. Baner na blogu: nie
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100007160328489
    6. Obserwuję instagrama jako: nie
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Obserwuję bloga jako: Karolina Wawrzynowicz
    2. Email: karolina.wawrzynowicz94@gmail.com
    3. Baner na blogu: nie
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: nie
    6. Obserwuję instagrama jako:@karolina.wawrzynowicz
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Obserwuję bloga jako: Paulina Gadowska
    2. Email: pgadowska12@interia.pl
    3. Baner na blogu: http://palinka2.blogspot.com/
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: nie
    6. Obserwuję instagrama jako: palinka2
    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Obserwuję bloga jako: Daria Bloger
    2. Email: aaabydidi@gmail.com
    3. Baner na blogu: http://aaabydidi.blogspot.com/
    4. Informacja w poście: http://aaabydidi.blogspot.com/2017/02/30-filmow-ktore-polecam.html
    5. Udostępnienie na fb: nie
    6. Obserwuję instagrama jako: daria.bg
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. Obserwuję bloga jako: Kinga Bylina
    2. Email: sweet6663@interia.pl
    3. Baner na blogu: http://rytmmojegozycia.blogspot.com/
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: -
    6. Obserwuję instagrama jako: rhythm_of_my_life_
    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Obserwuję bloga jako: nr147
    2. Email: nr104@wp.pl
    3. Baner na blogu: nie
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/natalia.rzepka.7/posts/1386840574719765
    6. Obserwuję instagrama jako: nie
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. Obserwuję bloga jako: Elżbieta Świtulska
    2. Email: lizzie@wp.pl
    3. Baner na blogu: -
    4. Informacja w poście: -
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/1611004458928154?pnref=story
    6. Obserwuję instagrama jako: lizzie33333
    7. Skomentowałam poprzedni post : tak

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję bloga jako: dorota wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako: Ola Jankowska
    e-mail: ooolllaaa8883@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Obserwuję bloga jako: Saszka K
    2. Email: saszka234@gmail.com
    3. Baner na blogu: nie
    4. Informacja w poście: nie
    5. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1872429613034314&id=100008018799239&pnref=story
    6. Obserwuję instagrama jako: saszkasledzitrendy
    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. 1. Obserwuję bloga jako: LaVi

    2. Email: sunnylavi@gmail.com

    3. Baner na blogu: (link do bloga):nie

    4. Informacja w poście: nie

    5. Udostępnienie na fb: nie

    6. Obserwuję instagrama jako: basiagrieger

    7. Skomentowałam poprzedni post : nie

    OdpowiedzUsuń