niedziela, 3 kwietnia 2016

Marcowy haul

Ostatnio kupiłam sobie kilka ciekawych nowości. W mojej szafie może za dużo miejsca nie ubyło, ale jednak COŚ kupiłam. Problemem był "kryzys finansowy". Oszczędzam ile mogę i to co wydałam na te zakupy to oszczędności z zeszłego roku. Ahh, gdybym mogła kupiłabym o wiele więcej. Na mojej liście "do kupienia" kilka rzeczy jeszcze jest, ale muszę ją trochę skrócić, gdyż zbieram na telefon. Ale już bez zbędnego przedłużania.


Odżywka do paznokci Eveline - ok. 13 zł | Suchy szampon Batiste - 15 zł
Te produkty kupiłam w Rossmannie. Jeśli chodzi o odżywkę to kupiłam ją ze względu na to, że mam zniszczone paznokcie po robieniu sobie żelowych. Jak na razie sprawdza się świetnie. Szampony z Batiste to chyba moje ulubione. Żaden tak dobrze się nie sprawdził. A ten kwiatowy zapach jest najlepszy.


Bluzka H&M - 80 zł
Kupiłam tą bluzkę specjalnie na święta i bardzo mi się spodobała. Jest przylegająca i cała koronkowa. Jak widać na zdjęciu, odsłania plecy. Podoba mi się w niej również przód bluzki przez który widać obojczyki. Jestem tą bluzką zachwycona. Pasuje do spódniczki, do legginsów i do spodni.


Trampki Deichmann - 60 zł
Kupiłam je w sumie spontanicznie, ale jestem w nich zakochana. Jestem z tych kobiet co bardzo lubią buty. Te mają podwyższoną podeszwę i są czarne. Bardzo ładnie prezentują się na nodze i nie ma się do czego przyczepić. Są po prostu świetne.


Torba Sinsay - 100zł
Ostatnią rzeczą jaką kupiłam jest torba (kupiona wczoraj :D ). Od jakiegoś czasu myślałam nad zakupem takiej torby, bo wszystkie mam takie małe, że prawie nic się tam nie mieści. I w końcu mam jedną dużą, którą w sumie mogę nosić do szkoły. Jestem jak najbardziej z niej zadowolona.

21 komentarzy:

  1. Śliczne buciki i torebka :)
    Pozdrawiam :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się torebka :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no też kupiłam sobie slip on i mnie obtarły że nie mogłam na drugi dzień chodzić :c
    http://lisabella-ela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja nowa torebka z Sinsaya jest świetna, pojemna oraz praktyczna, idealna na codzień ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie szukałam takich butów, świetne rzeczy :)
    Zapraszam ajkavv.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon muszę spróbować :) Widzę, że zakupy udane :) Bardzo fajne rzeczy sobie kupiłaś :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ostatnio tą torebkę też bardzo mi się podobała, ale kupiłam inną! Bardzo ładnie prezentujesz się w tej bluzeczce :*

    zapraszam do mnie!:) reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja koleżanka ma taką torebkę, uwielbia ją, więc myślę że jest godna zakupienia :D Świetny post!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywkę z Eveline kiedyś miałam :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka jest cudna i warta swojej ceny! :) Co do butów- mam identyczne, ale kupione już jakiś czas temu :)
    Ogólnie ciekawy haul, pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywka z Eveline jest przecudowna, używam jej (ewentualnie jej poprzedniczek) już ponad dwa lata zarówno jako bazy jak i w wersji solo i polecam :) Strasznie podoba mi się bluzka i torba, mam nadzieje że będą jeszcze na stanie jak się po nie wybiorę :D
    Pozdrawiam z PORZECZKOWY SORBET

    OdpowiedzUsuń
  12. Slip-ony i torebka to cudooo <3


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki akurat takich samych używam. Bluzka i torebka bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki akurat takich samych używam. Bluzka i torebka bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też ostatnio kupiłam suchy szampon i jest najlepszy. Piękne są buty *.*
    Pozdrawiam.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba i bluzka najbardziej mi sie spodobały! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta odżywka Eveline zrobiła mi krzywdę, ale nie od razu. Obserwuj swoje paznokcie, bo nikomu nie życzę tego co przez nią przeżyłam :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny haul :D
    Super rzeczy :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się te buty i torebka :)
    Obserwuję ;) http://life-by-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń