wtorek, 29 marca 2016

"Związek to pracochłonne ognisko..."

Od tej piosenki wszystko się zaczęło. To dzięki niej zrozumiałam co naprawdę czuję. Zachęcam was do jej przesłuchania KLIK.
Nie wiem jak to wszystko opisać. Nie da się nawet tego dobrze ubrać w słowa. Jak to w ogóle nazwać? Dosyć filmowa sytuacja z happy end'em. Miłość połączyła dwie osoby mimo przeszkód, miłość tak silna, że rozwijała się od bardzo bardzo dawna.
Już w podstawówce podobaliśmy się sobie wzajemnie. Może i byłam wtedy młoda, ale zawsze od tamtej pory nazywałam go mianem mojej pierwszej miłości. Bo mimo tego że byłam bardzo młoda, zależało mi na nim. I jemu na mnie też. Później przez kolejne lata oddaliliśmy się od siebie, jednak zawsze coś nas ku sobie ciągnęło. On mi się ponownie podobał i ja jemu też. To wracało co jakiś czas, ale żadne z nas tego nie okazywało. Aż w ostatniej klasie w gimnazjum spodobał mi się ktoś inny. Zabiegał o moje względu jeżeli można tak to nazwać, a mi się to podobało, bo nareszcie jakiś chłopak okazał mną zainteresowanie. Nie sądziłam, że to wszystko tak się potoczy. Mój obecny chłopak zaczął również do mnie zagadywać i powiedział że mu się podobam. Obydwaj na raz. Miałam mętlik w głowie, oszukiwałam sama siebie, wmawiałam sobie, że wolę tego drugiego. Jednak wszystko toczyło się w innym kierunku. Chłopak blondyn, któremu się spodobałam w gimnazjum nie walczył o mnie, przestał się starać, bo stwierdził że już jestem jego. Za to mój ukochany nie odpuścił mimo wszystko, walczył o mnie, nie poddawał się mimo że jasno dawałam mu do zrozumienia kogo wolę, zwłaszcza w Dzień Kobiet. Powiedziałam mu, żeby dał sobie spokój, że nie chcę go ranić, a on wyznał mi miłość. Jako pierwszy powiedział mi że mnie kocha. Zaczęliśmy coraz częściej wychodzić, śmiać się i spędzać miło czas. Zbliżyliśmy się do siebie. Któregoś razu, gdy byłam świeżo po spotkaniu z blondynem odsłuchałam piosenkę, której słowa są tytułem i wyżej podałam do niej linka. Rozpłakałam się. Zrozumiałam, że chcę czegoś innego. Że zależy mi na kimś innym. Postanowiłam zerwać kontakt z nimi obydwoma, żeby nikogo nie ranić. Z jednym się udało, ale nie mogłam przestać wychodzić z kimś kto mnie tak rozśmiesza i z kim mi się tak dobrze rozmawia.

29 marca 2015r. - tego dnia zostaliśmy parą

To był najlepszy dzień w moim życiu. Czułam, że to ta właściwa osoba, że to z nim chcę być. I tak zostało już przez rok. Dziś obchodzimy rocznice. Pierwszą, ale nie ostatnią. Zdarzają się takie związki, że oczywiste jest, że zerwanie nadejdzie. Nie w naszym przypadku. W naszym przypadku oczywiste jest to że będziemy ze sobą już bardzo długo. Taką miłość się czuję. Z takim chłopakiem chcę być już na zawsze. Dba o mnie, troszczy się, robi wiele wspaniałych rzeczy za które nie jedna dziewczyna dałaby się zabić. Ciężko jest to wszystko ubrać w słowa. Jesteśmy nietypowi. Kochamy się ale nie zachowujemy się jak jakaś mega słodka parka przez którą chce się rzygać tęczą. I to jest fajne. Zachowujemy się jak dzieci, dogryzamy sobie, bijemy się, kłócimy, ale też przytulamy i całujemy. Jest dla mnie wszystkim. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez tego chłopaka, który ociera mi łzy i nazywa mnie swoim skarbem. Mamy razem wiele cudownych wspomnień. Przeżyłam z nim najwspanialsze wakacje. Po roku kochamy się jeszcze bardziej. Z dnia na dzień to uczucie rośnie. Walczymy o ten związek, dbamy o to ognisko. Kocham go. To nie są zwykłe słowa rzucone na wiatr. Ja to czuję całą sobą. Ta rocznica jest dla nas bardzo ważna. Ten dzień musi być wyjątkowy. Czeka nas kolejny wspaniały rok razem.
Inne posty związane z nami:
Boyfriend TAG
100 powodów dla których Cię kocham
Tegoroczny Dzień Kobiet

27 komentarzy:

  1. Mm rok :) Gratuluję. Ja byłam najdłużej w związku 9 msc ;x
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Wspaniała miłość :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :D Jeszcze dłuższego związku życzę :D
    Ja jeszcze nie byłam w zwiążku :0
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie. Lubię patrzeć na zakochanych. :)
    Życzę wam długiego związku. ;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie. Lubię patrzeć na zakochanych. :)
    Życzę wam długiego związku. ;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam patrzeć na takie pary..Więcej zdjęć z chłopakiem i takich wpisów :D
    Słodko :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wytrwałości i jak najwięcej miłości! :*
    Gratuluję i świetny post :)
    majkavv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ze swoim chłopakiem juz prawie 2 lata ziązku, jest co wspominac :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post:) aż miło czytać! Wytrwałości, szczęścia i dużo miłości:) Obserwuje i zapraszam do mnie

    kllaudus.blogspot.com

    ps przyjmuje propozycje typu obs za obs;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów!
    Myśle że miłość w wielu względach jest dla
    Większości jeszcze obca, także trudno im stworzyć prawdziwe związki, jednak zawsze ma się pasje, Hahaha
    Pozdrawiam,
    http://xemijlyx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję:) oby więcej lat poleciało do nieskończoności :3 słodziaki <3

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Już obserwuje twojego bloga, Cieszę się, że wpadłaś do mnie :) Zapraszam częściej :) Miło będzie jak zaobserwujesz :) http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju jak uroczo, szczęścia i bądźcie ze sobą długo ♥
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodko. Życzę szczęśćia i wytrwałości kochani! Obserwuję. Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak, nad związkiem trzeba pracować całe życie żeby ogień się nie wypalił...
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I'm totally agree with you dear!!

    i'm new follower via GFC. <3

    NEW OUTFIT POST | Vintage Denim Jacket
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Aw piękna historia:) Szczęścia misiaki i miłości! Obserwuje, primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Wasza historia jest naprawdę piękna. Fajnie, że jednak jesteście ze sobą :)
    Życzę miliona takich rocznic ;) Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę szczęścia :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju piękna historia ♥
    Szczęścia! :)

    http://neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post!
    Szczęścia ♥
    Obserwuję
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodko :) Szczęścia życzę ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo szczęścia! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęścia :)

    Zapraszam do mnie:
    http://lifestyle-by-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mam identycznie <3 już 1,5 roku! Zapraszam do mnie :) hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak słodko,piękna historia!
    Życzę szczęścia ;).
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń