piątek, 25 marca 2016

50 faktów o mnie


Dziś opowiem coś o sobie. Chyba warto dać się poznać swoim czytelnikom, dlatego przygotowałam dla was listę faktów na mój temat. Nie było ciężko i mogłabym tak wymieniać w nieskończoność, ale 50 w zupełności wystarczy.

1. Kinia
2. Rocznik 99
3. Urodziny obchodzę 4 lipca
4. Niebieskooka
5. Szatynka


6. Dopełniam swego
7. Jestem w klasie medycznej
8. Nie wiem kim chciałabym zostać w przyszłości
9. Leń
10. Kocham "Igrzyska Śmierci"



11. Wiecznie mi zimno
12. Nie potrafię iść i pić w tym samym czasie
13. Najlepiej mi się śpi w samochodzie
14. Szybko się opalam
15. To mój numer w dzienniku
16. Nie najgorzej się uczę
17. Mol książkowy
18. Mój mózg nie przyswaja historii
19. Jestem całkiem dobra z angielskiego
20. Uwielbiam mleko czekoladowe
21. Uwielbiam kolor czarny
22. Bardzo empatyczna
23. Lubię nieść pomoc
24. Wszystko muszę mieć zaplanowane
25. Od 4 lat prowadzę pamiętnik
26. Nienawidzę się spóźniać
27. Gdy coś robię staram się dać z siebie wszystko
28. Romantyczka
29. Głodomor
30. Jestem uzależniona od soku pomarańczowego
31. Krejzol na maxa pojechany (słowa mojego taty)
32. Nieśmiała
33. Staram się jak najwięcej śmiać
34. Od prawię roku (za 4 dni) mam chłopaka
35. Po uszy zakochana




36. Zbieram wspomnienia do pudełek (jakieś kartki itp)
37. Lubię brać udział w przedstawieniach
38. Nerwowa
39. Śpioch
40. Odkąd miałam 8 lat mam ten sam rozmiar buta (36)
41. Lubię mieć porządek w pokoju
42. Tylko w wakacje się nie maluje
43. Bez telefonu jak bez ręki
44. Mam zwariowaną rodzinę
45. Kocham podróżować
46. Bardzo lubię swoje włosy
47. Lubię, gdy coś się dzieje
48. TVDFamily i PLLFamily
49. Mieszkałam kiedyś w Anglii (3 lata)
50. Jak jakaś piosenka wpadnie mi w ucho cały czas jej słucham przez bardzo długi czas 


28 komentarzy:

  1. Kilka Twoich faktów mogę powiedzieć o sobie :D
    Wydajesz się bardzo fajną, przyjazną osobą sądząc po tym poście :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie majkavv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawiasz wrażenie pozytywnej, energicznej osoby lubię takie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy całkiem sporo wspólnego, a Ty sprawiasz wrażenie bardzo miłej i pozytywnej osoby :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :) http://fioletowetrampki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektórzy się śmieją ale też nie umiem iść i pić jednocześnie haha :D
    Bardzo ciekawy post!

    http://xdowhatyoulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie jesteśmy jak siostry praktycznie wszystko takie same! ;D
    Sok pomarańczowy, czarny i Igrzyska to też moja wielka miłość <3
    Katniss górą ;)
    http://xemijlyx.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam pojęcia, czy ja dałabym radę napisać o sobie 50 faktów. W każdym razie, fajny pomysł, bo faktycznie można Cię lepiej poznać. :) Gratuluję tego roku! Super, że są jeszcze osoby, które lubią pomagać i oby jak najwięcej takich! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Może dałabym radę napisać 50 a nawet więcej faktów :D
    Ciekawie się czytało.
    Ja nie lubię czarnego. Trochę było śmieszne jak napisałaś, że nie umiesz iść i pić jednocześnie :D
    Pozdrawiam :D
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka twoich faktów mogę przypisać sobie. Też jestem niebieskooka i uzależniona od soku pomarańczowego. :D lubię czytać takie fakty bo można o blogerze się trochę dowiedzieć. Sama bym chyba nie dała rady napisać 50 faktów. :D
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt. :)
    http://aabouteverythingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem to ważne wiedzieć coś o autorce bloga, którego się czyta. Lubię takie posty! Z wieloma faktami skojarzyłam też swoją osobę :D
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe fakty :) tez zbieram rozne wspomnienia,listy,pamiatki itp do roznych pudelek :) wesołych świąt! :*
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę uwierzyć, że znalazłaś 5o faktów zwykle blogerki i vlogerki tyle nie znajdują. Troche zazdroszcze takiego rozmiaru stopy :/

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja też nienawidzę się spóźniać o czym pisałam tydzień temu :) i jeszczę parę innych faktów nas łączy ;P Bardzo fajny post ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog
    oraz Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW podziwiam, ze jestem w klasie medycznej :D !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam z pamiętnikiem, mnie się udało kilka miesięcy i już.. A i tez lubię mieć wszystko zaplanowane :)
    Ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy dużo wspólnego :)
    Świetny post! :)

    http://anita-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Igrzyska śmierci :D
    Pozdrawiam:)
    Obserwuje, zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega ciekawy post , w wielu faktach jesteśmy podobne
    zapraszam do siebie @tinybutterfly89

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna notka.
    Chyba muszę trochę pomyśleć i również wstawić taką na mój blog.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne fakty, zazdroszcze, ja się opalam bardzo powoli.
    Wytrwałości w miłości! :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, czekam na kolejny z niecierpliwością :) <33

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś bardzo ciekawą osobą, lubie czytać notki z faktami, bo lubię lepiej poznawać osoby których blogi czytam :)
    obserwujemy? ja już Cię obserwuję i zapraszam do siebie
    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne fakty, miło jest się czegoś dowiedzieć o autorce bloga :)
    Widzę, że mamy dość wiele wspólnego :)
    Też uwielbiam Igrzyska!
    Życzę szczęścia i wytrwałości, oby już do końca:)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna lista :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam czytać takie fakty ;D Jesteśmy trochę podobne hihihi <3 Bardzo podoba mi się Twój blog obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie
    Może zostawisz jakiś ślad?
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń