sobota, 6 lutego 2016

Miejsca, które odwiedziłam

Byłam w wielu krajach. W kilku przejazdem, a w innych zostałam na dłużej. Wszędzie podróżowałam samochodem, więc jadąc do konkretnego miejsca, mijałam wiele innych państw.

1. WIELKA BRYTANIA
W Anglii byłam niezliczenie wiele razy. Przez pewien okres mojego dzieciństwa nawet tam mieszkałam. Chodziłam tam do normalnej angielskiej szkoły w małym miasteczku, które swoją drogą bardzo lubiłam. Dobrze wspominam ten czas. Uwielbiam brytyjski akcent i cieszę się, że przez jakiś czas ja też potrafiłam tak mówić. Oczywiście minęło sporo czasu od powrotu do Polski, więc zdążyłam zapomnieć, ale na szczęście jeszcze nie wszystko. Ten kraj pamiętam bardzo pozytywnie. Mili ludzie, w szkole każdy uczył się na swoim poziomie i lekcje były ciekawsze. Niestety niewiele zdjęć z tego pobytu udało mi się znaleźć. 





2.WŁOCHY
Konkretnie Rzym. Odwiedziłam to miejsce dwa razy. Za pierwszym razem miałam 7-8 lat i mało z tego pamiętam. Ale drugi raz byłam w wakacje 2013. Zamieszkaliśmy wtedy na około tydzień u mojej cioci. Pogoda dopisała. Wykupowaliśmy wtedy z rodzicami leżaki na prywatnej plaży. Publiczne były zbyt zatłoczone, a tam płaciliśmy za dwa leżaki i jeden duży parasol nie wiele. Za to był tam prysznic, siatkówka, plac zabaw dla dzieci, bary i inne tego typu rzeczy. Jeden dzień spędziliśmy na zwiedzaniu, bo jednak warto zobaczyć wszystkie te zabytki po raz drugi.





3.CHORWACJA
W Chorwacji również byłam dwa razy. W wakacje 2014 i 2015. Prawdopodobnie pojadę też w tym roku. Zakochałam się w tym kraju. Wspaniałe widoki, przejrzysta woda, piękna pogoda. Nie wiem co więcej mogę napisać. Jest tam po prostu jak w raju. Oczywiście na pewno są ładniejsze miejsca niż Chorwacja, ale mi się bardzo podobało i z chęcią tam wracam. 








Mam w planach odwiedzić jeszcze wiele takich miejsc. Mam nadzieję, że mi się to uda.

30 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia Chorwacji *.* Też byłam tam już dwa razy i z chęcią bym wróciła :D Byłam wtedy na raftingu (na rzece Cetinie), co polecam bardzo.
    A Wielkiej Brytanii jeszcze nie zwiedzałam, ale z chęcią bym się kiedyś przejechała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam w Chorwacji obserwuje i zapraszam do mnie http://wikimiki654.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chciałabym pojechać do Anglii :*
    Obserwuję
    http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat nie udało mi się odwiedzić żadnego z tych krajów. ooo, nie, przepraszam - przez chwilę byłam w Anglii w portowym miasteczku Plymouth, ale to był bardzo krótki pobyt i w dodatku niewiele z tego pamiętam. moim marzeniem jest Londyn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tych wycieczek :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na zdjęcia najbardziej chciałabym udać się na Chorwację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim marzeniem jest zwiedzić anglię :)
    Jeśli zaobserwujesz, odwdzięczę się :)

    Zapraszam!
    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam nadzieję, że ci się to uda ;) Zazdroszczę pobytu w tylu fajnych miejscach, ja niestety jeszcze nigdy nie byłam za granicą :/
    Dziękuję za obserwację, również obserwuję :)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam nadzieję, że ci się to uda ;) Zazdroszczę pobytu w tylu fajnych miejscach, ja niestety jeszcze nigdy nie byłam za granicą :/
    Dziękuję za obserwację, również obserwuję :)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia. Zazdroszczę, że mogłaś być w tylu ciekawych miejscach. :D
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ! :) .
    Obserwujemy ? :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedynie gdzie nie byłam, z wymienionych miejsc, to Wielka Brytania. Bardzo chcę tam pojechać :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdy nie byłam za granicą, ale mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni. Fajny post!

    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia. Ja też byłam w Rzymie! :)
    luulublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, byłam w tych miejscach jednak nie byłam w Rzymie niestety :(
    Ale najbardziej pokochałam Londyn<3
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również mieszkałam w Wielkiej Brytanii, tylko że przez 6 lat :D

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej ale zazdroszczę piękne widoki.
    obserwacja wspólna?Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bylam w Szwecji, Egipcie i Czechach a takze 2 razy w Turcji, piekne miejsca :) obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym pojechac do Rzymu :) W Anglii byłam i na pewno w przyszłości tam zamieszkam :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Najpiękniejsze zdjęcia z Chorwacji, te widoki...
    Zawsze marzyłam o wyjeździe do Wielkiej Brytanii ;)

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeejku ile zwiedzilas pięknych miejsc , zazdroszczę!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Planuje w te wakacje wybrać się do Włoch z chłopakiem i mam nadzieję, że nam się uda!

    Obserwuję i pozdrawiam! :)
    Zapraszam-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie cudowne zdjęcia *_*
    Chętnie wybrałabym się do Włoch ♥
    Dodaję do obserwowanych i liczę na uczciwy rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę Ci tego że byłaś w Wielkiej Brytanii. Ja niestety nie miałam okazji tam nigdy jechać, szkoda bo to moje marzenie. Chciałabym zobaczyć Londyn i go zwiedzić.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  26. Również byłam we Włoszech i w Chorwacji :) Zapraszam na naszego bloga, tam mała podróż do Hiszpanii! Buziaki!

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ahh... jak mi się marzy podróżować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam we wszystkich wymienionych wyżej miejscach i wszystkie mają w sobie magię <3

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  29. We Włoszech i Chorwacji też byłam, jest tam pięknie! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. A więc powodzenia w odkrywaniu świata. :) Ja uwielbiam podróżować, każdy nowy kraj, nowe miejsce uczy czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń