poniedziałek, 18 stycznia 2016

Książkowo #1

Papierowe miasta
John Green

"Ouentin Jacobsen - dla przyjaciół Q - ma osiemnaście lat i od zawsze jest zakochany we wspaniałej koleżance, zbuntowanej Margo Roth Spiegelman. W dzieciństwie przeżyli razem coś niesamowitego, teraz chodzą do tego samego liceum. Pewnego wieczoru w przewidywalne, nudne życie chłopaka wkracza Margio w stroju nindży i wciąga go w niezły bałagan. Po czym znika. Quentin wyrusza na poszukiwanie dziewczyny, która go fascynuje, idąc tropem skomplikowanych wskazówek, jakie zostawiła tylko dla niego. Żeby ją odnaleźć, musi przemierzyć setki kilometrów w USA. Po drodze przekonuje się na własnej skórze, że ludzie są w rzeczywistości zupełnie inni, niż sądzimy. Czy dowie się, kogo szuka i kim naprawdę jest Margo?"


Jeśli ktoś wcześniej czytał jakąkolwiek książkę Greena, wie że zakończenia bywają zaskakujące. "Papierowe miasta" skłoniły mnie do wielu przemyśleń. Margo jest osobą, którą gdzieś, w głębi serca chciałabym być. Zainspirowała mnie do przemyślenia swojego życia, swoich czynów. To w pewnym stopniu dzięki tej książce powstały moje postanowienia. Zachęcam do przeczytania mojego pierwszego postu, w którym wypowiedziałam się na ten temat KLIK. Lektura, sama w sobie, jest świetna. Wciąga i skłania do przemyśleń. Jest wiele zabawnych chwil, z udziałem Quentina i jego przyjaciół. Czasem spontaniczność popłaca. I tak całe życie mamy zaplanowane - szkoła, potem praca. Warto jednak czasem podjąć się ryzyka i przeżyć przygodę. Do wszystkich tych przemyśleń skłoniła mnie ta właśnie książka. Bardzo wam ją polecam i uważam, że każdy powinien po nią sięgnąć. Być może was też zainteresuje.

12 komentarzy:

  1. Na pewno ją przeczytam, ciekawa recenzja :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa recenzja i świetny blog!
    Wspólna obserwacja?
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka czeka u mnie na przeczytanie :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  4. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam książki Green'a :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej książce ale ja nie przepadam za czytaniem książek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne przemyślenia. Zachęciłaś mnie do tej książki (bo ja kocham spontaniczność), pomimo, że byłam nieco zniechęcona do tej książki :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tę książkę <3 Świetny blog :*
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie: http://korniszoneq.blogspot.com/ <--- dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://jamaicantrip97.blogspot.com/2016/01/iebster-blog-award.html
    Nominowałam Cię do LBA! Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna recenzja, widziałam film i muszę powiedzieć że dość ciekawy :)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie napisana recenzja :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj bardzo bym chciała móc przeczytać tę książkę, ale z tym muszę poczekać aż do ferii :)

    Mogłabys poklikać u mnie w linki w tym poscie ? by-vanys.blogspot.com-KLIK Z góry bardzo dziękuję :)
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO :*

    OdpowiedzUsuń